poniedziałek, 9 września 2013

Poczatek c;

Cześć!!

Witajcie na moim blogu, który jest poświęcony opowiadaniu o One Direction. Blog ten jest pisany tylko przeze mnie, aczkolwiek moja siostra podpowiada mi co mogę jeszcze dodać do poszczególnych scen. Będzie przedstawienie postaci lecz przy chłopcach z 1D nie będę dużo pisała, gdyż w moim opowiadaniu mają te same cechy co naprawdę a jeśli jesteście Directioners to (mam nadzieje) będziecie wiedzieć jakie są ich cechy charakteru ;) . Postaram się pisać jak najczęściej, ale nic nie obiecuje. Mam wielką nie... OGROMNĄ nadzieję że spodoba wam się ten blog ;* . Proszę was o szczere komentarze abym, jeśli wam się coś nie spodoba, mogła poprawić to w moich następnych rozdziałach.  Jeśli komuś z was spodoba się to co piszę powiedzcie innym o moim blogu ;p Będę bardzo wdzięczna. Z góry dziękuję. W końcu jesteśmy rodzinką i powinnyśmy się wspierać, a ja z tego względu podałam wam linki do tych blogów które moim zdaniem są warte przeczytania ;* . Miłego czytania! ;D  
       

_____________________________________
 Lots of love,
~Gabi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz